გაკვეთილის მთავარი თემა
|
,,როგორ ხდება საქართველიში ტყის რესურსების გამოყენება და დაცვა"
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი
|
მანანა კაველიძე
|
სწავლების საფეხური
|
8 კლასი.
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
8 მოსწავლე.განსაკუთრებული მიდგომის საწიროების მქონე მოსწავლე არ არის
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგიბი
|
1.კომუნიკაციის უნარების გამომუშავება. 2. ტყის მნიშვნელობის დადგენა.
3. ტყის რესურსების გამოყენება. 4.ტყის რესურსების დაცვა.
აანალიზებს რუკებსა და
სხვა გეოგრაფიულ თვალსაჩინეობებს ;
აკავშირებს ბუნებრივ და
ანთროპოგენურ ლანდშაფტებს მათ სამეურნეო გამოყენებასთან;
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს
საქართვეკოს გეოეკოლოგიური პრობლემის წარმოქმნის
ბუნებრივი და ანთროპოგენური წყაროები.
|
წინარე ცოდნა
|
რუკების გამოყენება. ტრენინგები. საქართველოს ბუნებრივი პირობების, მცენარეთა
და ცხოველთა სამყაროს ცოდნა.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
თვითშეფასება.
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
სახელმძღვანელო, საქართველოს ფიზიკური რუკა,დაფა, ცარცი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა / საკლასო მენეჯმენტი
|
A .1.
გონებრივი იერიში -5 წთ.
B .2.კლასის
დაყოფა სამ ჯგუფად და დავალების განაწილება-
5წთ. .
·
ჯგუფის
დავალება:ტყის მნიშვნელობის დადგენა;
·
II-ჯგუფის
დავალება:ტყის რესურსების გამოყენება;
·
III
- ჯგუფის დავალება: ტყის რესურსების დაცვა. 15 - წთ.
3.პრეზენტაცია. - 10 წთ.
C. 4.გაკვეთილის შეჯამება - 3წთ.
5. შეფასება. (განმსაზღვრელი, განმავითარებელი)-5წთ.
6.სშინაო დავალება:დაწერონ თემა სათაურით ,,ვიფიროთ
გლობალურად, ვიმოქმედოთ ლოკალურად". - 2 წთ.
|
Saturday, December 14, 2013
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment